28 Aralık 2009 Pazartesi

Bedava Sabit ip (Resimli)

no-ip com dan ip sabitlemek için


Resim 1 Üyelik Alımı
buraya tıklıyoruz, create an account a basıp üyelik açıyoruz

1)E-mail
2)Şifre
3)Tekrar Şifre

(Diğer yerler önemli değil sallasanız da olur.)

Resim 2 giriş yaptıktan sonra add host butonuna tıklıyoruz.
buradaki gibi


Resim 3 Hostname(istediğimiz server adı)nı giriyoruz, devamını seçiyoruz.
buradaki gibi
Ben akılda kalabilmesi için .servegame.com u tercih ediyorum (Dikkat serveRgame değil)

No ip Duc programını indiriyoruz.
buradan indiriyoruz.

Programı kurduktan sonra giriş yapıyoruz,(sitedeki bilgiler geçerlidir)
Serverimizin isminin başındaki kutucuğu işaretlediğimizde
buradaki gibi olduysa her şey tamamdır.


programdan buradaki butonu işaretleyip ok a basıyoruz.

Serverimize gelmek isteyen arkadaşlarımıza kendi girdiğimiz ip yi vermiyoruz.Mesela ben kankalarcs.servegame.com:27015 i veriyorum arkadaşlarıma
(orada yazan server adresinin sonuna :27015 ekleyerek veriyoruz.)


Cs Wallhack
Cs Dedicated Server Lurmak
Cs Servere Sabit İp Almak (bedava)
Cs (Fighter FX 7.2)
Cs Server Pluginleri
Cs Adminlik Yazma
Cs Admin Amx Komutları
Cs Dedicated Servere Sxe Kurmak

3 yorum:

  1. NOT:Blog un yavaşlamaması için buraya buraya şeklinde yaptım resimleri direk koysaydım blog yavaşlardı .

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum +rep bende bunu arıyordum gercekten ...

    YanıtlaSil
  3. işe yarıyormu

    YanıtlaSil